Originalmente publicado en VentureBeat:

relationship science

Imagine having access to a Rolodex of two million of the wealthiest people in the world — bankers, private equity folk, and venture capitalists — and charging everyone thousands of dollars for a peek.

A new service has emerged to do just that. Relationship Science is charging bankers to use its cloud-based CRM tool to track the “1 percent” and already has some high profile Wall Street firms signed for its beta. It describes itself as the “ultimate business development tool.”

As the New York Times reported, the technology is still buggy and in the early stages of development. But it has received sufficient buzz to attract the attention of heavyweight investors, including Ken Langone, Henry Kravis, Stanley Druckenmiller, Andrew Tisch, Ron Burkle, and Joe Perella.

Today, Relationship Science announced it has raised $60 million in funding to date.

ProductPeekProfilesiPad[1]Founder and CEO Neal Goldman gave me access to the beta version of…

Ver original 441 palabras más

About these ads

Acerca de dispersoworks

DispersoWorks® es una agencia de comunicación digital, un laboratorio de ideas y una incubadora de proyectos de Social Media. Como agencia de comunicación digital nos especializamos en facilitar la transición de las empresas al universo 2.0, brindándoles los servicios necesarios para que se posicionen estratégicamente en las Redes Sociales y puedan maximizar la oportunidades de las nuevas plataformas interactivas. Como incubadora desarrollamos proyectos de Social Media que, mediante la utilización de herramientas mobile y 2.0, permiten la interacción y solución social de problemas individuales. Agencia e incubadora se potencian mutuamente, creando un espacio de convergencia de tecnologías, habilidades y conocimientos que nos posicionan en la vanguardia tecnológica y social del paradigma 2.0. La sinergia entre estos dos campos de acción es nuestra ventaja distintiva: la que ofrecemos a nuestros clientes.
%d personas les gusta esto: